Zvláštní den, aneb v neděli se nedělá ;-)


Dnešní den byl velmi zvláštní a řekl byx,ze i vydařený(ostatně se
muzete podivat na fotky,které sem z mobilu umístil na FaceBook:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2023620&id=1527588675 tak snad
se na ne dostanete)
Je neděle rano (pravda,publikuji to trosku se zpožděním, pac jsem si uvědomil,ze kdyz ze svého mobilu Sony Ericsson W910i muzu posilat maily,které mne na NZ vyjdou levněji $0.07 nez SMSky $0.3, takze z nej též imuzu primo i blogovat,coz mi prijde lepší, pac vždy se najde nekdo komu jsem zapomnel napsat a takhle se muzu vymlouvat, ze na sledovat muj blog:)) a ze zvyku nevydržím spat dyl jak do 7:30.Pocasi nic
nic moc,ale apon neprší,nefouká ani nemrzne.

Po snidani se vydavam na pole,ze si proprunim 1řádku(cca 110kytek á
$0.4),jenze uz je vse hotové:(
A to je teprve 9rano.Tak lákám český kolegy at se mnou zajedou do
Amberley,nedalekého městečka na jih od Waipary na nákup a na výlet,ale
radši dřepí doma:-(
Dobre jim tak. My co bydlíme te vanu,radeji cestujem,ci pracujem i v
neděli.A to se nemá...

Kdyz sem přijel do Amberley v cca 9:20,ani ne,tak jsem hledal
supermarket,ale misto toho jsem objevil 2mistni kostely.U toho
1.postávali lidé a hovořili s nějakým kazatelem,ci co,tak jsem je
radeji minul a následoval ceduli k 2.mu kostelu.

Bylo pred nim dost aut,a venku klid.Asi maji bohoslužbu uvnitř,tak
jsem na ni byl zvědavý:-o
Jenze ve vnitř nikdo! Jen jsem slyšel nekde v zázemí diskutovat 2lidi.

Prohlédl a Nafotil jsem si ten kostel ze vnitř a kdyz uz sem byl na
odchodu, objevila se starši paní a hned se se mnou dala do řeči (v
tomhle jsou Kiwis mistři.kdekoli a pri jakékoli příležitosti a situaci
navázat konverzaci).

Vysvětlil jsem ji,ze jsem pracující turista a ze na NZ vzdycky
obdivuji kostely,pac to jsou po vetsinou zajimavé a historické stavby (narozdil od zbytku budov. Ale to jsem ji neříkal)
a ze jsem doufal,ze snad konecne budu mit stesti a uvidim nedělní
mši(kdyz uz ani nepracuji,ani nikam nepospícham/necestuji a ani
nespim). Paní mne na to odvětila,ze ji to moc mrzi,ale ze meli dneska
výjimečně mši uz od 7:30,ale ze maji na faře snidani a normálně mne
tam zatáhla:-o

A tam takovy menší domov důchodců hodujici nad nedělní
snidani(samozrejme urcite požehnanou a pokřtěnou).
Takze jsem si uzil cca 1.5h anglické konverzace s katolíky nad
opečenymi parky,volskymi oky,fazolemi a tousty :-D
Byli desne milí a překvapení,ze se zajímám o kostely a jestli jsem
taky křesťan a jaká verze(tak jsem si vymyslel,ze asi snad
Evangelik(ale jak jsem se ted aktuálně dozvěděl od našich,tak StaroKatolík-Husit)...coz by byli asi radeji kdyby neco jiného,ale asik lepsi
pro ne nez Žid,ci Muslim:-D).Kazdopadne byli očividně rádi,ze se mezi
ne na chvíli dostal mladý clovek:)Ze pry moc mladých mezi nimi neni a
ze pry mladý zajíma kde co jiného.
Kazdopadne pristi NE nepracuji a jdu na mši do kostela :-o
(Snidani ale bohuzel maji 1x za 2 měsíce... Mel jsem to ale z pekla stesti,ze jsem se zrovna do ni trefil,ze?)

Este mne pak zvali domu a nabízeli pomoc se shánění prace v IT a hned
povolali jednoho synatora,se kterým sem mel uz v podstate pohovor,este
mu musim poslat CV(az se dostanu k pořádnýmu netu a budu mu ho moc
poslat mailem z PC a ne mobilem). No,ale ze ted je hodne blbá doba a
bude to těžký. Kazdopadne se mi ted lépe usíná.

Jo,jinak jsem si pak teda nakoupil.Hlavne jsem se těšil,ze neco na
opékání.Nakonec to byly parky na zitra,ci pozítří a vepřové kousky ke
kterým jsem vhodně zakoupil alobalovy pekáč za $6 a udělal si je pak
nad ohněm v pekáči na zelenince.Pekne s rýži a červeným vínem.Mnam!To
byla bašta:)Az sem si to musel vyfotit a uploadnul na FB a uz zacinam
mit z toho pred spaním hlad:-(

Tak dobrou,

Comments

Popular posts from this blog

Ranní metro ve špičce

z5tky z Egypta