1st IT Job Interview





Neuvěřitelné se stalo skutkem a já byl po 6 měsících pobytu na NZ pozván na pohovor do Emendo.co.nz na pozici Tester Engineer.

To samozřejmě vůbec nic neznamená, ale je to první kapka, a já doufám, že ne poslední
a že i nakonec zaprší :-)

Interview se konalo v centrální části Christchurche na
254 Montreal St. a rohu Cashel St. v Scales House building.
Postupně jsem hovořil se 3 lidmi (s Rob De Voer - SW Development Manager, dále s TeamLeaderem vývojářů a zástupcem testerů). Nakonec jsem dělal malinkatý test osobnosti. Mám z toho dobrý pocit a nadějí, že to nakonec vyjde.
A i kdyby ne, tak sílu do dalšího zápolení.

Po té jsem si udělal krátkou procházku po městě ze které přikládám pár fotek.


















Peláším zpět do Waipary prunit zbylé kytky révy vinné.

Držte mi palce a myslete na mne, ať mi to s tou prací vyjde.

Comments

Popular posts from this blog

Ranní metro ve špičce

z5tky z Egypta